سوالات متداول

در قسمت زیر سوالات متداول و پر تکرار کاربران وجود دارد.

تمامی پرسش‌های متداول در رابطه با خرید و پیگیری سفارش در زیر جمع‌آوری گردیده است تا شما عزیزان بتوانید خریدی بهتر و موثرتر و با خاطری آسوده انجام دهید لذا در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی، این بخش را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

با تشکر روابط عمومی فروشگاه اینترنتی کیمیای سلامت

نحوه ثبت سفارش در کیمیای سلامت چگونه است؟

جهت مشاوره و راهنمایی خرید محصولات به ادمین با آیدی زیر مراجعه کنید.
????️ @kimiya99

همچنین امکان ثبت سفارشات برای سهولت کار شما عزیزان در صفحه اینستاگرام فراهم گردیده است:

آدرس اینستاگرام: https://instagram.com/organic_kimiyaye_salamate_paj

چگونه به کیمیای سلامت اعتماد کنیم؟

فروش مجموعه کیمیا در فضای مجازی توسط مرکز خرید توسعه تجارت الکترونیک و همچنین مرکز ثبت نشان ملی (رسانه های دیجیتال) به آدرس

http://Kimia-salamat-paj.ir مورد تایید بوده و قابل استعلام می‌باشد.

ضمنآ از آغاز فعالیت کانال مشترک ما در تلگرام به نشانی @tebabatetabiat بیش از ۳ سال می‌گذرد.

همچنین فعالیت کیمیای سلامت تحت نظارت انجمن ارگانیک ایران به شماره عضویت ۱۵۱ قابل استعلام است.

چگونه کالا به دست ما می‌رسد؟

پس از انتخاب محصولات مورد نظر هزینه خرید را به شماره کارت درج شده در پیش فاکتور واریز کنید تا در اولین روز کاری ارسال انجام و کد رهگیری مرسوله در اختیار شما قرار گیرد.
جهت پیگیری مرسوله پستی به این سایت مراجعه کنید.

هزینه ارسال چه قدر است؟

هزینه ارسال در صورت ارسال بار با باربری و اتوبوس، نسبت به حجم بار متغییر خواهد بود. ضمناً با توجه به درخواست مشتری و در صورت امکان سفارشات با پست پیشتاز ارسال می‌شوند و هزینه آن با توجه به وزن بسته و محل سکونت شما از سایت رسمی پست قابل محاسبه است.

محصول چند روزه به دستمان می‌رسد؟

با توجه به اینکه ارسال بسته‌ها با پست پیشتاز انجام می‌شود، بین ۳ تا ۴ روز کاری کالا به دست شما خواهد رسید.

نکته مهم

مهلت رزو و واریز سفارشات فقط ۲۴ ساعت است که بعد از آن محصولات انتخابی شما بدون اطلاع به نفر بعدی فروخته خواهد شد.